Wednesday, January 27, 2010

Selamat Datang 2010 - Sukan Tahunan SMKKP Kali ke-39.

Selamat menyambut tahun baru dan selamat membuat azam baru. Lama rasanya kita tidak online. Jutaan kemaafan dipohon kepada bekas pelajar SMKKP walau di mana anda berada. Bagi pelajar yang masih belajar, diucapkan selamat kembali dan meneruskan perjuangan anda. Semoga kejayaan akan senantiasa mengiringi anda insyallah.
Baiklah, berbalik kepada topik kita, sekarang sedang berlangsung Acara Sukan Tahunan SMKKP bagi kali yang ke-39 yang bermula pada 26 Januari 2010 hingga 28 Januari 2010. Tahun ini namanya lain sedikit iaitu acara " Kejohanan Padang Dan Balapan Kali ke-39, 2010". Biarpun namanya lain, yang penting pengisiannya kan. Ok, gambarnya nanti saya uploadkan bila sudah selesai acara sukan.
Sementara tu, sebelum saya terlupa, SMKKP mengucapkan selamat bertugas di tempat baru kepada 6 orang guru yang berpindah pada penghujung tahun lalu. Jasa cikgu, ustaz dan ustazah akan dikenang selamanya. Semoga akan menjadi guru yang terbaik di tempat baru nanti.

Pulau Pandan Jauh ketengah,
Gunung Daik bercabang tiga;
Hancur badan dikandung tanah,
Budi yang baik dikenang jua.

Ribuan kemaafan kami warga SMKKP pinta jika selama ini ada terkasar bahasa ketika berbicara dan juga minta halalkan jika ada yang termakan atau terminum.

Kalau ada jarum yang patah,
Jangan simpan didalam peti;
Kalau ada silap dan salah,
Jangan simpan didalam hati.

Sekian jumpa lagi 2-3 hari!

ABARA 2010

No comments: