Wednesday, June 17, 2009

Lagi Gambar Lawatan Kelab Seni Budaya Ke Kudat



Selamat bertemu kembali, sekolah telah bermula, keseronokan bercuti masih terasa. Masing-masing sibuk dengan tugas masing-masing. Guru dengan kesibukannya, pelajar dengan kesibukannya, pendek kata asal sahaja sekolah bermula, macam-macam perkara yang harus dilakukan, baik oleh guru, pihak pentadbiran mahupun pelajar.




Namun, pelajar harus ingat. Walau sesibuk mana sekalipun, pelajaran janganlah diabaikan. Lebih-lebih lagi bagi pelajar yang bakal menduduki peperiksaan PMR tidak lama lagi (80hari lagi). Begitu jua pelajar SPM yang hanya tinggal 122 hari sahaja lagi bakal beradu kepintaran akal dan kekuatan ingatan dengan kertas-kertas peperiksaan yang mencabar. Tak lupa juga pelajar STPM yang akan menduduki peperiksaan besar mereka pada 18 November 2009. Selamat berjaya diucapkan.




Oklah, kembali kepada tajuk di atas. Tempoh hari saya telah memasukkan hanya sedikit gambar sepanjang lawatan Kelab Seni Budaya ke Kudat. Atas permintaan para pelajar, hari ini saya memasukkan banyak gambar untuk ditatap bersama-sama. Pujilah jika cantik (jangan cemburu), jika tidak cantik janganlah keji.

No comments: